Veel gestelde vragen

Hier vindt u antwoord op veel gestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Wij horen graag van u! Stel 'm via WhatsApp (06 11 42 38 32) of via de contactpagina.

Account

Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Onder het inlogsysteem vindt u een link met ‘Wachtwoord vergeten?’. Hiermee vraagt u snel en eenvoudig een nieuw wachtwoord aan. Lukt het dan nog niet? Neem via de contactpagina of WhatsApp (06 11 42 38 32) contact met ons op en wij helpen u graag verder.

 

Wat is de meerwaarde van MijnVoerMarkt

Waarom zou ik mij registreren?
MijnVoerMarkt verkoopt op een simpele en transparante manier voeders voor enkele gerenommeerde en gecertificeerde partners (partnerpagina). Wilt u zich registreren? Klik dan hier. Wilt u meer weten over wat MijnVoerMarkt voor u kan betekenen, whatsapp ons dan op: 06 11 42 38 32

Welke dienstverlening kan ik van MijnVoerMarkt verwachten?
MijnVoerMarkt bemiddelt in de verkoop van veevoer en dierbenodigdheden. Op het moment dat u besluit een voeder te kopen ziet u welke MijnVoerMarkt partner de leverancier is. Deze partner zorgt voor uitlevering en facturatie.  Van de partner verwachten wij dat hij de MijnVoerMarkt service biedt. Bent u ontevreden over de geleverde service neem dan contact met ons op.

 

Bestellen

Hoe weet ik dat mijn bestelling bij MijnVoerMarkt goed ontvangen is?
Van elke bestelling krijgt u na succesvol afronden altijd een bevestigingsmail in uw mailbox. Heeft u deze niet ontvangen neem dan contact met ons op.

Hoe voeg ik een afleveradres toe aan mijn account?
Via beheer account of via mijn account onder in het scherm naar uw gegevens. In het menu vindt u de optie afleveradres toevoegen.

Mijn bank ondersteunt geen Ideal.  Wat moet ik doen?
Neem via de contactpagina contact met ons op en vermeld hierin bij welke bank u bankiert.

Het voer wat ik in mijn rantsoen heb, kan ik niet vinden op MijnVoerMarkt?
Wij horen graag van je welk voer of welke partners je op de site zou willen terugzien. Bij voldoende vraag gaan wij aan de slag om een partner te vinden die het betreffende voer aanbiedt. Natuurlijk kan u uw leverancier die geen partner is van MijnVoerMarkt naar ons verwijzen. Tip ons! Kijk voor ons huidige aanbod op Varkens, Melkvee, Rosé/Vleesvee en/of Geiten/Schapen assortiment.

Hoe betaal ik de voeders?

Op dit moment bieden wij twee betalingsmethoden aan:

 A) vooruitbetaling dmv iDEAL of
 B) betaling via een factuur

De betalingsmethode kunnen per leverancier en per product afwijken.

Overige vragen

Wat doet MijnVoerMarkt met mijn gegevens?
Uw gegevens worden veilig bij ons opgeslagen en worden gebruikt om u op de hoogte te houden. Wij verstrekken uw gegevens alleen aan onze partners voor een levering. Aan derden wordt zonder uw toestemming geen gegevens verstrek. Voor meer informatie zie onze privacy verklaring. Daarnaast gebruiken wij het totaal aantal geregistreerde leden als ons nummer één inkoopargument.

Hoe komt de prijs van MijnVoerMarkt producten tot stand?
Onze partners bepalen de verkoopprijzen aan de hand van de marktomstandigheden en het afzetgebied. De MijnVoerMarkt partner bepaalt ook of voor het betreffende aanbod bezorgkosten in rekening worden gebracht.

Hoe kan ik zelf producten aanbieden op MijnVoerMarkt?
Levert u zelf ook aan veehouders in Nederland en wilt u via MijnVoerMarkt uw doelgroep vergroten? Dan is partner worden wellicht iets voor uw bedrijf. Neem contact met ons op via 06-11 42 38 32 of mail naar ruben@mijnvoer.nl

Wanneer kan ik MijnVoerMarkt bereiken?
U kunt ons per email en/of WhatsApp 7 dagen per week, 24 uur per dag bereiken. WhatsApp-nummer : 06 11 42 38 32

Krijg ik het gewicht en droge stof zoals bij het product vermeld wordt ook berekend?
Nee, de gewichten en droge stoffen zijn gemiddelden. Na levering wordt het werkelijke gewicht en droge stof aan u berekend. Bij vooruitbetaling betekent dit dat u de werkdag na levering het teveel betaalde bedrag krijgt teruggestort of een aanvullende factuur ontvangt van de MijnVoerMarkt partner.

Krijg ik een factuur van MijnVoerMarkt?
Nee, de uiteindelijke factuur ontvangt u van de desbetreffende MijnVoerMarkt partner. Van MijnVoerMarkt ontvangt u wel een bevestiging van uw bestelling.

Is MijnVoerMarkt GMP+ gecertificeerd?
Nee, MijnVoerMarkt is zelf niet GMP+ gecertificeerd. Dit is ook niet nodig omdat u als klant geen factuur vanuit MijnVoerMarkt ontvangt. U ontvangt de factuur direct van één van de partners van MijnVoerMarkt. Deze partners zijn wel GMP+ gecertificeerd. Hiermee is de ketenaanpak van het GMP+ certificatieschema niet doorbroken.

Waarom werkt MijnVoerMarkt met onafhankelijke nutritionisten?
Het concept van MijnVoerMarkt is dat u alleen betaalt voor wat u nodig hebt. Hierdoor voorkomen we overbodige kosten voor u als veehouder. Toch is nutritioneel advies essentieel om een optimaal rantsoen samen te stellen. Daarom werken we met onafhankelijke voerspecialisten. Een belangrijk voordeel hieraan, is dat deze voerspecialisten via het MijnVoerMarkt en MijnVoer helemaal vrij zijn in het samenstellen van het rantsoen. Hierbij zijn er geen belangen om een bepaald soort voer voor te schrijven.

Andere vragen?
Staat uw vraag er niet bij? Dan horen wij dit graag! Stel uw vraag via WhatsApp of via de contactpagina.